Indholdet på denne side er markedsføring
Klager
Det er vigtig for os at yde bedst mulige service til vores kunder. Så hvis du af en eller anden grund er utilfreds med den service, du har modtaget fra SKAGEN, vil vi gerne høre fra dig, så vi kan blive bedre.
Er du ikke tilfreds med den service, du har modtaget, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice på tlf.: 7010 4001 eller via kundeservice@skagenfondene.dk
Ønsker du at fremsætte en formel klage, skal dette ske skriftligt. Det er vigtigt, at du beskriver hændelsforløbet grundigt og gør det klart, hvad du mener, SKAGEN har gjort galt, samt hvad du ønsker at opnå ved klagen. Vedlæg gerne evt. dokumentation.
Klagen skal sendes til legal@skagenfondene.no eller med post til:
SKAGEN
Forretningsstøtte og kontroll
Postboks 160
4001 Stavanger.
Du modtager en skriftlig bekræftelse på modtagelsen samt forventet behandlingstid.
Hvis du er utilfreds med SKAGENs svar på din klage, kan du viderebringe din klage for det danske Ankenævnet for Investeringsfonde eller det norske Finansklagenemnda (se nedenfor). For at disse kan behandle en eventuel tvist, skal klagen først være sendt til SKAGEN, som må få en rimelig frist til at give et svar.
Klage til det norske klagenævn, Finansklagenemnda
Ønsker du ikke at henvende dig til danske Ankenævnet for Investeringsfonde, kan du i stedet gå via det norske Finansklagenemnda.
For at Finansklagenemnda skal behandle en eventuel tvist, må klagen først være sendt til SKAGEN, som må få en rimelig frist til at give et svar. Derefter kan kunden sende en skriftlige klage til Finansklagenemnda, hvoraf det skal fremgå, hvad sagen drejer sig om, og hvilket udfald kunden forventer af klagen.
Finansklagenemnda
Postboks 53 Skøyen
NO - 0212 Oslo
Telefon: +47 2313 1960
Er du erhvervskunde?
Såfremt du er erhvervskunde, kan du kun forvente at få behandlet din klage af Ankenævnet for Investeringsfonde, hvis dit kundeforhold ikke adskiller sig væsentligt fra et privat kundeforhold.
EU-Kommissionens klageportal
Du kan også klage via EU-Kommissionens klageportal, hvor du kan få hjælp til at klage over onlinehandel. Dette er især relevant, hvis du er bosat i et andet EU-land. I klageformularen skal du angive SKAGENs emailadresse. Til dette formål skal du bruge legal@skagenfondene.no
Se også: